Den komplette løsningen for ditt renseri

feature1
Integrert bankterminal

Vi tilbyr flere betalingsløsninger for kunden. Vipps, Stripe, fakturering m.m.

feature2
Regnskap

Du sparer tid ved å sende dagsoppgjøret og timelister digitalt med et enkelt klikk.

feature3
Egen app

Deres kunder kan enkelt laste ned deres app fra App Store og Google Play. Rask og oversiktlig tilgang til kvittering, status m.m..

Device

Salg gjort enkelt

  • Trådløs skanner

    Trådløs skanner

    Med en trådløs skanner koblet opp kan mange av dine daglige oppgaver bli forenklet. Alt fra varesalg til registrering av plagg.

    Device
  • Tablet

    Kompatibelt med tablets, smarttelefoner m.m.

    Løsningen er kompatibel med alle android enheter slik at du kan redusere innkjøp av tablets og maskiner. Om du skulle trenge noe utstyr, har vi svært gode priser på dette.

    Device
  • App

    Egen kunde applikasjonen

    Vi har en egen modul for deg som ønsker din egen app.

    Du får din logo og farges i en app som kundene dine kan laste ned helt gratis. Der får de ordrehistorikk, nåværende ordre og status m.m..

    Du kan også enkelt kommunisere viktig informasjon til kunden her. For eksempel om noe er forsinket, så slipper du sure kunder som får en bomtur til renseriet.

    Device
  • Skriver

    Tagg-/kvitteringsskriver

    Du kan fremdeles benytte deg av din Epson tagg-printer. Vi kobler den enkelt opp for deg, slik at den får raskest mulig responstid.

    Om du har en egen printer til internkvitteringer, ordreslapper eller annet, kan denne kobles enkelt opp i smart iPOS

    Device
  • Bankterminal

    Integrert bankterminal

    Ikke bare med tanke på ny kassalov, men også for å spare mye tid og forhindre mange manuelle feil, kan du med smart IPOS får du bankterminalen integrert fra dag én!

    Device

Flere nyttige funksjoner

Optimalisert artikkelorganisering

smart iPOS registrerer hvilke plagg kunden leverer inn og optimaliserer artiklene på forsiden

Høyt fokus på sikkerhet

24/7 sikring av alle databaser. Alt blir også lagret på servere her i Norge

Direkte kobling telefonkatalogen

Ved å taste inn telefonnummeret til en ny kunde, henter smart iPOS tilgjengelig informasjon automatisk

Multibutikk-løsning

Har du flere butikker, kan du enkelt få oversikt over ansatte, salg, når kundene handler osv.

Effektiv funksjon for skanning av Taggs

Hvis du merker dine plagg med strekkoder, har vi optimalisert metoden drastisk


Mistet internett? Ingen problem

Om du mister internett, kan du fremdeles registrere og utlevere ordre

Om oss

Av renseriet, for renseriet


smart iPOS er utviklet av Smart Laundry AS og vår visjon er å lage systemer som gjør arbeidshverdagen til oss i renseribransjen enklere og mer effektiv. Hovedgrunnen til at vi ønsket å utvikle smart iPOS var at vi følte at ingen av dagens leverandører tilbyr systemer som jobber for de som faktisk står bak disken. Som driftere av vaskerier og renserier var det en stor utfordring at vi måtte tilpasse oss systemene og ikke omvendt.

I Smart Laundry AS har vi over 30 års erfaring i vaskeri- og renseribransjen og driver fremdeles en rekker renserier selv. I november 2016 startet samarbeidet med Vinderen Rens AS for å utvikle det som nå er blitt smart iPOS. Vi så begge en stor mangel i hva dagens løsninger tilbyr og ønsket å lage et system, sett fra øynene til de som drifter og jobber i renseriet. Kombinasjonen av den høye teknologi- og bransjekunnskapet og flere år med testing i renserier, har gjort at systemet har en helt unik brukervennlighet og funksjonalitet.

aboutimage

Våre samarbeidspartnere og leverandører

Ulike moduler for ulike renserier

Våre priser og moduler

smartere

kr 1.090/mnd
kr 990/mnd
  • Ubegrenset ordre pr. måned
  • Ubegrenset ansatte
  • Ubegrenset kunder
  • Daglig backup
  • Egen kundeapplikasjon
  • Timebank
  • Utvidet rapportering
  • Dedikert kontaktperson
  • MAP Integrasjon
  • BAM Integrasjon
  • Regnskapsystem Integrasjon
  • 24/7 automatisk hente- og leveringsstasjon
Kontakt oss

smart

kr 890/mnd
kr 790/mnd
  • Max. 200 ordre pr. måned
  • Ubegrenset ansatte
  • Ubegrenset kunder
  • Daglig backup
  • Egen kundeapplikasjon
  • Timebank
  • Utvidet rapportering
  • Dedikert kontaktperson
  • MAP Integrasjon
  • BAM Integrasjon
  • Regnskapsystem Integrasjon
  • 24/7 automatisk hente- og leveringsstasjon
Kontakt oss

smartest

Kontakt oss for et prisestimat
  • Ubegrenset ordre pr. måned
  • Ubegrenset ansatte
  • Ubegrenset kunder
  • Daglig backup
  • Egen kundeapplikasjon
  • Timebank
  • Utvidet rapportering
  • Dedikert kontaktperson
  • MAP Integrasjon
  • BAM Integrasjon
  • Regnskapsystem Integrasjon
  • 24/7 automatisk hente- og leveringsstasjon
Kontakt oss

Ønsker du å få en demonstrasjon?

Velg et ledig tidspunkt i kalenderen og vi kan vise deg hvordan systemet fungerer. Alt du trenger er en datamaskin eller tablet med internetttilgang.

Velg et ledig tidspunk


Skriv inn kontaktinfo